Bajkoviti ormar

Ovo je jedan od mojih starijih radova od prije par godina ali posebno mi je drag jer danas krasi sobu jedne super simpatične male desetogodišnjakinje. Naime radi se o starom kuhinjskom kredencu s početka 50-ih godina koji je u dosta lošem stanju naslijedila njena mama Katja. Došla je k meni sa željom da joj savjetujem kakav ormar kupiti za dječju sobu, a ja sam krajičkom oka u dvorištu njihove kuće ugledala ovog ljepotana. Naravno da je u tom stanju i u tom času samo meni ovaj prekrasan ormar bio zanimljiv, oni su već neko vrijeme razmišljali kako ga se riješiti!!!! Priznajem, nije bilo lako nagovoriti je da mi da priliku da ga uredim i od njega napravim originalan garderobni ormar, no na poslijetku je bila oduševljena. Dakle, nakon kompletnog stolarskog makeovera koji je uključivao skidanje stare boje, brušenje i zamjenu dotrajalih nogica, na red je došao onaj kreativniji dio poput bojanja korpusa i detalja, zamjena ručkica, šivanja zavjesica i sl. Male ladice danas čuvaju hrpu špangica, marama, rukavica, rajfova, pisama i ostalih dječjih sitnica. U gornjem otvorenom dijelu mirno spavaju njene omiljene lutkice iz djetinjstva a u donjem dijelu koji ima i jednu policu, svoje je mjesto pronašla i sezonska garderoba. U dvjema većim ladicama uredno se smjestio kompletan donji veš. I zato ja stalno "trubim" kako se zaista dva puta morate zapitati prije nego li neki stari odbačeni komad namještaja odlučite baciti na glomaz otpad, jer kako kažu Amerikanci "one man's trash is another man treasure"

 
back to top