Drveni sanduk - prije i poslije

Pred vama je stari vojnički sanduk koji je nekada služio za prijenos municije. Pronašla ga je jedna mlada studentica i donijela mi ga na oslikavanje. Koristila sam magenta metallic akrilni spray (odlično izgleda, ima male glitter čestice u sebi pa se pozadina presijava) a kako bi decoupage što bolje izgledao između prijelaza dviju boja, napravila sam jednostavan trik s bijelom bojom. Dakle, kako mi je smetala tamno roza podloga, morala sam mjesta ispod salveta posvijetliti. Oštre rubove prijelaza napravila sam bijelom bojom u sprayu i to s malo veće udaljenosti kako bi rubovi bili maksimalno nježni. Ovo je odličan trik, problem je jedino što se može koristiti kod većih predmeta, manje stvari poput kutijica i sl. na žalost nemožete ovako obraditi jer nemate dovoljno veliku površinu za udaljavanje spray-a od podloge. No, ovdje je odlično poslužio, dobar tip za stolove, stolice, ormare, sanduke, komode i sl.

 
back to top