Kutija za Nataliju!

Danas sam poslijepodne uređivala jednu veliku kartonsku kutiju koju mi je povjerila Natalija.... hm, nisam sigurna koliko je to bila mudra odluka, jer ukoliko je očekivala da ću joj je vratiti u prvobitnom stanju, grdno se prevarila :):) Unaprijed se ispričavam na lošijoj kvaliteti fotkica, ali kako nam je trenutno pravi aparat van funkcije, nezavidne uloge fotografa mobitelom prihvatio se moj dragi, ali usprkos njegovom trudu neke su boje ispale neobične. No, nadam se da ćete uspjeti vidjeti kako je prošao naš obiteljski photosession. I naravno, zahvaljujem Niki (9) što je strpljivo mami dodavala škarice i perlice i Lini (4,5) koja je spavala kao mali anđeo, jer uz nju nam ni dragi Bog ne bi pomogao!!! :):)




Običnu kartonsku kutiju premazala sam bijelom akrilnom bojom u 1 sloju



Poklopac kutije presvukla sam tehnikom decoupage rižinim papirom
Na rub poklopca vrućim su pištoljem zalijepljene paillete u traci



I poklopac je gotov!



Donji dio kutije obukla sam u jednu prekrasnu b/w retro salvetu i na sredini ostavila prostor u koji ide motiv s poklopca



Kutija je na koncu ukrašena raznim perlicama, svilenim listićima i ružicama. Totalno romantično. Baš kao i ja! :):)

 
back to top