Prozor? Ne, okvir za slike!

Po narudžbi sam prošli tjedan radila jedan starinski prozor bez štoka (samo krila) od kojih je trebalo napraviti originalan okvir za slike. Žao mi je što rezolucija fotki nije idealna, ali u živo izgleda zaista fantastično. Snimila sam sve korake kako bih vam pokazala kako sam se igrala sprejevima i čipkom na staklu.




ljepotan nakon pranja i brušenja



detalj (ovaj je prozor star 93 godine)!!



Nakon što sam ga cijelog obojala u tamno zelenu boju, sve što sam radila napravljeno je s unutarnje strane prozora jer on je zamišljen da uvijek bude "zatvoren" i fiksiran na zid. Izrezala sam karton u dimenzijama kakve će u konačnici biti i same slike.i centrirala ih na sredinu svakog stakla. Postavila sam čipku preko stakla i u jednom sloju obojala zlatnim akrilnim sprejom.



Ovako je izgledao nakon špricanja prvog stakla



Čipku sam odmah nježno uklonila, i pričekala da se zlatni akril dobro posuši. Tada sam mentol zelenom bojom obojala svako staklo, pazeći pritom da mi kartoni još uvijek budu fiksirani i da se ne pomaknu (ovaj dio je bio najkompliciraniji)



Po sušenju, uklonila sam kartone i ovo je pogled s prednje (prave) strane prije
umetanja slikica



Zamolila sam klijenta da razvije fotke svojih djevojčica u SEPHIA tehnici kod fotografa (to su one starinske smeđkasto-žućkaste fotke, odlične za ovaj okvir) i sa stražnje ih strane umetnula u plastične trokutiće koje sam zalijepila vrućim ljepilom. Na taj način ih vrlo jednostavno mogu bez problema po potrebi i sami mijenjati. Po svim vanjskim rubovima spužvicom je nježno utapkana zlatna boja koja fino upotpunjuje zlato sa unutarnje strane.

Ovo je bio posao od 2 dana (ima dosta sušenja između svake faze), no moj se trud definitivno isplatio, jer su mama, tata i djevojčice bili oduševljeni. Nadam se da se i vama sviđa i da ćete dobiti inspiraciju za napraviti nešto slično.




 
back to top