Bakina škrinja!

...Davno bijaše jedna dama, Elizabeta se zvala, pa svojoj dragoj unučici ovu divnu škrinju dala. Da joj vječni spomen budi - meni je na oslikavanje ponudi. Da joj resi topli dom, da je spomne rodu svom. I ona će jednog dana kad više ne bude samo mama, bakom postati i svojoj djevojčici je pokloniti. I tako će ova škrinja stara, zauvijek biti spašena od zaborava...

Nemojte me pitati zašto se uvod u ovaj post spontano pretvorio u stih, ali baš mi se svidjelo tako započeti priču s početka prošlog stoljeća. Pred vama se nalazi originalna prekooceanska škrinja kakvu su 20-ih godina naši ljudi ukrcavali na brodove koji su ih u želji za boljim životom vodili u obećanu zemlju. Nisam sigurna da li je povijest i ove ljepotice takva, no znam da ona puno znači mojoj dragoj klijentici Ivoni koja mi ju je povjerila na oslikavanje. Postojeći okovi su bili u začuđujuće dobrom stanju, kopče se zatvaraju bez problema - prekrasan primjerak starinskih kovčega tzv. baula kakvi se sve rijeđe mogu pronaći. Uživala sam u svakom trenutku preobrazbe a nadam se da će i škrinjica biti sretna uživajući u svom starom/novom ruhu.



škrinja je stigla!



oslikavanje drvenih prečki i stavljanje pozlate na metalne okove te "one stroke" tehnika prije decoupage-a



uređena je i unutrašnjost škrinje



ljepotica u svom novom ruhu i novom domu!

 
back to top