Majina secesijska komoda!

Ove sam fotkice sinoć već objavila na Fejsu, vidim da vam se svidjelo i mnogi su tražili da postavim slikice ove ljepotice u fazama stvaranja. Radi se o predivnoj secesijskoj ogromnoj komodi koju sam za svoju najdražu klijenticu/prijateljicu/shabbyljubicu Maju uređivala prije 3 dana u Petrčanima kraj Zadra. Cijeli je posao trajao 2 dana i dobar dio jedne noći, no sav se trud, znoj, prašina i muka isplatio na koncu, jer i Maja i ja smo bile prezadovoljne, a koliko vidim po FB komentarima i vama se svidjelo. Pogledajte ovaj mali/veliki makeover:



stigla sam u Petrčane, malo, preslatko mjesto pored Zadra. U ovom narančastom koferu nisu badići i ručnici već boje i kistovi :)



za zagrijavanje, uhvatila sam se običnog, novog malog noćnog ormarića i pretvorila ga u malog crnčića :)



ormarić prije i poslije



a sada ljepotica: upoznajte secesijsku komodu, točnije njezin donji dio...



njene ladice i vrata....



..... i gornji dio....



brrrrr, ružna, ružna, ružna međufaza :)



gotova je! en face fotka....



.... pa jedna s polu boka....



i detalj gornjeg dijela....... ivory i srebro u happy varijanti!

 
back to top