Komoda iz snova!

Moja najstarija i najdraža klijentica (pojašnjenje pridjeva slijedi u nastavku) zamolila me prije nekoliko dana da joj oslikam staru Altdeutsch komodu na koju će smjestiti televizor u dnevnom boravku. A da bi što udobnije pratila svoje omiljene serije, u kompletu sa komodom u moju je radionu stigla i prekrasna starinska drvena stolica za ljuljanje. Vratimo se malo na početak...... "Najstarija" - dapače, mlada je i vrlo urbana, ovo najstarija se odnosi na činjenicu što prati moj rad već godinama i među prvima je koja je kupila komad namještaja koji sam oslikala, između ostaloga i onaj divan "Ormar iz bajke" koji vam se svima jako dopao. "Najdraža" - ne bi bilo dovoljno mjesta u jednom postu da vam opišem s kakvim veseljem uređujem svaki njezin komad namještaja, u potpunosti mi vjeruje, nikada mi ne postavlja zahtjeve, daje mi apsolutnu slobodu i potiče u svakom pogledu. Idemo na slikice?


Komoda je stigla, skinuta je stara boja, sve je pobrušeno, zakitano pa opet pobrušeno......noć je još mlada, umor kuca na oči, malo drijemuckam i skupljam snagu za nastavak :)



polako ali sigurno napredujem..... bacite pogled na ljuljačku iznad komode!



ljujačka je stigla kući!



a u stopu je prati i komoda....




malo nas je zezalo sunčeko s terase, ali.... mislim da se sve vidi :)



pogled s boka......


Pokušajte zamisliti kako je na rukama nositi ovu ljepoticu na drugi kat (visoki stropovi) bez lifta? Neprocjenjivo :) Za sve ostalo, tu je VISA i AMERICAN, baš kako kažu cure iz benda BALKANIERAS!



 
back to top