Bijele FM za "the day"!

Hm, poludjela sam za skraćenicama u posljednje vrijeme :) Dakle, radi se o najnovijim "fingerless mittens" koje ovoga puta poput onih u originalu imaju i prave rupice za palce (ha, napokon sam proučila sve Marine tutoriale i skužila kako raditi rupice, hvala ti Mare). A drugi dio skraćenice iz naslova posta vjerujem ne treba posebno pojašnjavati :) Kao i prošli puta, Nika pozira, a ja nosim svoje bijele ljepotice dok pišem ovaj post!






Rukavi su sa jedne moje stare bijele angora vestice. Čipku sam maznula Lini s neke dekice za njenu lutkicu (Nika je obećala da joj neće reći, baš me zanima kad će Lina dojuriti iz sobe kad sazna za ovu tajnu). Perlice su pronađene na dnu kutije s nakitom, nemogu se sjetiti uopće odakle mi i zašto ih čuvam, ali eto, napokon su pronašle svoje mjesto pod suncem. Gornji rubić koji sad izgleda kao volan, napravila sam tako da sam rub samo proštepala gustim cik-cak bodom istovremeno navlačeći materijal koji se - gle čuda - sam frkao :) Uglavnom, rukavice su napravljene od svega i svačega ali meni su tres chic!!!

 
back to top