Snježne pahuljice!



Kaj da metnem one iritantne pahuljice kaj padaju s ekrana prek celog bloga? Il' da se oduprem kič crvu u meni i da sam' izignoriram taj zarazni widget? Danas mi je jedna teta poprilično digla tlak u dučkasu, nešto se meškoljila oko mene i tresnula me košaricom. Ni to ništ', da se razmemo ali njen me komentar poprilično uzrujao: "...... ah vi purgeri, previše vas je...." ona će meni u mom Zagrebu! Hm, iz protesta do konca godine pišem isključivo purgerski, zafrkavam se na svoj račun ali bar tu mogu klafrat kak' i kaj hoću kaj ne? :)


Nadopuna: naknadno moram pojasniti narafski, nek' se zna kak ja ipak nisam ful purgerica! Tata mi je rođen u Splitu, mama na Trsatu a ja u Zagrebu, al' valjda se tak osjećaš kad se negdje rodiš, da tam pripadaš :)))) Dakle, kopi+pejst ova priča i za sve moje drage dalmoše, primorce a nikak' ne smem pozabit i slavonce!!!! Mala zemlja za velike ljude, ali samo za one bez košarica s kojim lupaju okolo! :) bez obzira odakle bili! Pusa!

Nadopuna nr.2: uf, naravno da sam dobila po prstima nakon ovog posta, NE NISAM ZABORAVILA ISTRANE, ali ak' ćemo pravo onda se moramo sjetiti i zagoraca, prigoraca, moslavaca, ličana, gorana, ........ sigurna sam da će se netko javiti komentarom i reći kako sam nekog izostavila.... u pomoć, tko nije na broju? Mig-mig Tatjani, pusa!


 
back to top