Display za nakit!

Imala sam stari okvir, i nešto ostataka mekane spužve..... hot gun je uvijek pri ruci a 20 minuta vremena se uvijek nađe zar ne? Napravila sam display za naušnice od starog okvira kojemu je odavno puklo staklo, a bio je u odličnom shabby điru i kao stvoren za mali makeover. Nadam se da vam se sviđa.




Materijal i pribor
Okvir od ogledala, tapetarska spužva, platno, pribadače, škare i silikon pištolj




Iscrtala sam spužvu po rubu otvora a rezala pola centimetra šire od toga



Izrezani oblik postavljen na platno i pričvršćen pribadačama kako se platno ne bi pomicalo prilikom rezanja škarama



Juhu, gotovo je! PRVO tkanina vrućim ljepilom s unutarnje strane ruba, zatim spužva po istom principu. Svakako dobro napinjati prstima kako biste izbjegli falde i nabore. Iako je tkanina cvjetnog uzorka, nadam se da se vide 3 para našnica koje se šepure s mog novog displaya :)




Detalj s ogledala - nisam mogla odoljeti i dodala sam još malo zlatne patine :)) jako sam zadovoljna ovim malim projektom. Sigurna sam da ih ni u Kredenci neće nedostajati.

 
back to top