Bijeli minimalizam!

Što Teica misli o bijeloj boji? Hm, da li je to uopće boja…… “drugarica” Ljiljana me još u petom osnovne učila da nije. Pa i nije, barem ne MOJA boja. Jesam li ikada bila oduševljena projektima u toj (ne)boji? Jesam li, jesam li? I don’t think so. Niti mi se svidjaju bijeli interijeri, niti nosim bijelu odjeću…… nekako me ta bijela mimoilazi u životu (sjetite se i mog vjenčanog outfita – ni trunke bijeloga :) Doduše, potkrao se onaj bijeli sakoić koji je zapravo bio boje vanilije u dućanu ali ……. ni vi ne volite rasvjetu u trgovinama zar ne? Ponekad, dakle i meni za oko zapne nešto bijelo, i iznenadi me glasić “pa ovo je baš bijelo i zgodno” u glavi. Treba li za ovaj projekt iskustva, salvetica, kistova, boja, puno vremena, satena, vrućeg pištolja, alu folije ili gumenih rukavica? Hm, možda samo ovo posljednje da ne uništite noktiće dok sprejate obične boce! P.s. malo sam previše kokakolice popila danas:)

Foto via DIY Pretty White Bottles ...(and promises of Spring)

 

image image

 
back to top