Makeover cipelica!

image

Obzirom na ugodne temperature kojima nas časti ova topla i kasna zima, pretpostvaljam da će mnogi od vas već ovog vikenda poželjeti pronjuškati po svom ormariću za cipele i pogledati kakvi se zgodni proljetni modeli unutra skrivaju. Sigurna sam da i vi imate nekoliko pari cipelica koje su još uvijek u dobrom stanju, no možda ste ih se već i zasitili? I sama posjedujem nekoliko pari koje mi je žao odbaciti jer su em’ slatke em’ udobne, no ponekad mi se čini kako sam ih nosila cijelu vječnost i iz nekog razloga ih izbjegavam. Je li razlog činjenica da sam ih “izguštirala”? Vjerovatno. E, pa upravo za takve situacije ovaj će tut odilčno poslužiti kao ideja uz pomoć koje starim cipelicama možete udahnuti malo novog šarma i ponosno ih prošetati kao da ste s njima tek stigli iz trgovine. Zagolicala me ova tema pa ću se potruditi pronaći još nekoliko prijedloga a do tada uživajte u ovom mini makeoveru via craftsnob. Veliki dio sadržaja na ovom blogu posvećen je upravo raznim idejama i tutorialima na temu ukrašavanja cipelica i ostalog accessoara, nadam se da ćete pronaći po neku ideju i za ostale ljepotice u svom ormariću.

 

image

imageimage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imageimage

 
back to top