Pisanice moje mame...

Za sve vas koji mislite da sam JA kreativna u našoj obitelji evo jedan mali "news flash" : dakle, ovo su pisanice koje je ovoga Uskrsa radila moja mama :) Čim je nagovorim da mi s fotića skine i pošalje ostale pisanice kojima se igrala posljednjih dana, nadopunit ću ovaj post! Jako sam ponosna na nju, pa nek cijeli svijet zna zašto je Teica kreativna - znate onu o jabukama i stablu zar ne? Bravo nona, odlično si ovo napravila!

 
nonina IKONA
 
IMG_0229 
 
i ostale pisanice
 
IMG_0237
 
moj favorit
 
IMG_0236

Za sve vas koji biste voljeli naučiti koje su tehnike i na koji način korištene na ovim pisanicama, napravit ću tijekom blagdana i prigodni tutorial. Kompletan materijal i pribor korišten za ove pisanice kupljen je u najboljoj trgovini hobby materijalom - NB HOBBY&ART. I da, ovo je FINE LINE crackle :))

 
back to top