Shabby Gotika!

Bila sam presretna kada sam prije nekoliko dana pronašla čak 2 memorijske kartice iz svog fotoaparata za koje sam dugo vremena mislila kako sam ih zauvijek izgubila. Ispostavilo se kako se ipak (na svu sreću) samo radilo o dobro “pospremljenim” stvarima na dnu ladice. Događa li se i vama da ponekad nešto što vam je doista važno tako brižno i pažljivo pospremite da nakon nekog vremena to jednostavno nikako ne možete pronaći? Mislim da bih u toj kategoriji sasvim sigurno osvojila Oscara za glavnu ulogu. Svako toliko se iznenadim pronalazeći razna blaga po svim mogućim kutovima stana.

Između ostaloga, na kartici se našao i ovaj prekrasan ormar koji sam radila  - mislim da fotografija prije i ona posije dovoljno govore o tome koliko je truda i znoja uloženo u ovaj poprilično zahtjevan makeover projekt, nadam se da će vam se svidjeti, sjećam se da sam uživala visoko na lojtri :)

Kredenc – prije

KREDENC

…za vrijeme makeovera…

DSCF0420

Kredenc – poslije

1

Iskoristila bih ovaj post i još vam se jednom zahvalila na brojnim nagradicama koje mi dodjeljujete na svojim blogovima. Prije nekoliko mjeseci sam se ispričala i pojasnila zašto ih ne objavljujem i ne proslijeđujem dalje  - kompletan post ovdje – stoga se ne bih željela ponavljati, ali osjećam potrebu svoje  nove virtualne prijatelje i followerse obavijestiti o toj odluci kako se ne bi osjećali zanemareni ili kako (ne daj Bože) ne bi pomislili kako ne cijenim ili ignoriram čast koju su mi ukazali dodjelivši mi svaku od njih. Vidim svaku nagradicu, srce mi brže zakuca i jako sam sretna kad pročitam ime svog bloga među nagrađenima :)

 
back to top