Zakašnjelo djetinjstvo vol.1-iliti-greška br. 1!

Kada sam bila mala, ne sjećam se baš da su me fascinirale barbike, lutkice ili neke slične “ženske” stvari. Uvijek mi je bilo draže voziti se na biciklu, čitati, lupati čekićem po “nečemu” ili satima pjevati s dezićem u ruci ispred ogledala (čitaj: mikrofon).

No, sada na pragu 40-ih, obožavam kada mi moje cure ulete s idejom da se šminkamo i presvlačimo. Je li to neka zakašnjela reakcija ? (ako jest, onda kasni dobrih 25 godina :) Ponekad mi se čini da se takvim slatkim makeoverima veselim više od njih. Vole li se i vaše djevojčice šminkati i paradirati po kući u vašim štiklama? Evo jučerašnjeg Lininog look-a kojeg je skinula vaticom i kremicom u roku 4 minute nakon fotkanja – ma to mi je bezveze, bolje da se ja sama našminkam rekla je . Taj dio fotke slijedi danas :) Nika je odlučila također okušati se s kistićima i sjenilima a nešto kasnije vidjet ćete i taj hollywoodski uradak.

mamino zlato – čisto i umiveno :)

DSCF0503 DSCF0499

a onda je mama poludila i ovo preslatko ličeko urozila i uljubičastila, ima dijete pravo – bolje da se sama našminkala, no i to ćemo vidjeti tijekom dana, doći će ona na svoje :)

DSCF0581

DA za Aliciu Keys – NE za Linočku!

DSCF0566

izraz lica joj govori sve: dakle, kada vam klinka kaže “idemo se šminkati” to NIKAKO ne znači da očekuje da je vi našminkate – naprotiv, dajte joj torbicu u ruke i neka uživa kako god želi, pa taman ispala kao Joker iz Batmana!

POUKA: drž’se Teica ormara i čipke, pusti jadno dijete na miru!

 
back to top