Lude rođendanske torte!

Ponestalo vam je ideja za izradu originalne i otkačene rođendanske torte? Pogledajte što je meni zapelo za oko, možda vam posluži kao dobra inspiracija:

image 

ja jako volim svoga muža. i moj muž jako voli mene. a televiziju voli skoro kao i mene. skoro :) i zato bi ovo bila idealna torta za njegov ročkas!

image

zar ovo nije idealno za vašeg malog klinca rođenog u ljetnim mjesecima? 

image

e ova je baš za mene! idealna rođendanska torta za kreativce!

image

za sve fejsovce i ovisnike o ostalim društvenim mrežama, ova će torta biti pun pogodak! koliko puta samo dnevno napravite znak smajlića na svojoj tipkovnici? :)

 

Sve receptiće koji se nalaze na fotkama pronađite na: Recipes: Clicker Cake (Dessert) (u tražilicu upišite “fun cakes” i uživajte u bogatoj arhivi šašavih torti!

 

 
back to top