Mama i kćer u akciji!

Ovoga se puta ne radi o meni i mojim kćerima, već o kćeri moje mame i njoj samoj :) Jedan od rijetkih slobodnih dana odlučila sam provesti kod mame:

image

T: “kaj delaš ?”

M: “niš, dosadno mi je”

T: “ok, skuhaj kavu, dođem ti malo”

M: “ok. bumo malo i delali kaj?”

T: "dgv. bumo”

Ukratko, kavu nismo ni popile, već se odmah bacile na posao. Ovako to izgleda kad se Edica primi posla!

IMG_0312

das masa…razvaljana, oblik rezan metalnom kutijom muškog parfema

IMG_0319 

omiljeni metalni privjesak skinut s lanca, utiskuje se u oblikovanu masu

IMG_0322

križ nakon utiskivanja

IMG_0330

prstići mamine kćeri ogrnuti gumenim rukavicama drže čarobnu tekućinu na papirnatom ubrusu….. bitumen, naravno

IMG_0347

bitumen je utrljan, a na izdignuti križ u sredini su stavljeni zlatni listići

 

ali nama još uvijek nije bilo dosta, druga runda kavice se već lagano pijuckala i onda smo odlučile napraviti  još i jednu kutiju…..onako, usput :)

IMG_0355 IMG_0358 IMG_0367IMG_0378

 

A kako ste vi proveli današnji dan? Volite li svoje najdraže uključivati u hobby projekte? Potičite svoju okolinu na kreativnost, i sami ćete se iznenaditi kako će im se svidjeti ta ideja, tko zna, možda vas i prešišaju. Mene majka svoje kćeri već je – mrzim njene decoupage motive koji su tako prokleto savršeni i bez i jednog nabora! “(/#&/&%(/”#& :) Mama, volim te!

 
back to top