Narukvica “na žabice”!

Prošloga ljeta sam bila apsolutno opčinjena gumiranim koncem uz pomoć kojeg se rade fantastične “žabice” iliti nabori na tkanini. Toliko, da sam i sebi i curama sašila par majica/tunika na tu foru i još ih i ovo ljeto rado nosimo. Ostalo mi je dosta ostataka raznih materijala i pala mi je napamet cool ideja koju sam danas poslije podne sprovela u djelo. Napravila sam dvije narukvice od tkanine (crna je od svile a karirana od finog pamuka) i sve to uz pomoć moje čarobne gumice. Čak sam i poslikala korake, možda se nekome svidi pa se i sam okuša :) Evo kako je to izgledalo:

IMG_0181

izrezala sam traku duplo širu od širine mog zapešća, i porubila lijevi i desni kraj (običan konac i gore i dolje)

IMG_0163IMG_0164

pa je to izgledalo ovako…..

šiIMG_0165

Tada sam stavila bijeli gumeni konac u donju špulicu i s PRAVE STRANE tkanine još jednom preštepala rubove i lijevi i desni kako bi ga gumica nabrala. Istu stvar sam ponovila i po sredini tkanine za dodatne nabore (žabice). Tada sam spojila narukvicu.

IMG_0170 

evo je – ispod čekića!

 IMG_0184

ovako izgleda nakon našivanja perlica po sredini

  IMG_0189

a ovo je njena crna svilena sestrica s ružicama od svile i perlicama

 IMG_0187

žabice, žabice, ljubi vas Teica!

 

Linkam ovaj post na:

image

 
back to top