Transfer slova – trik s paus papirom!

Prije puuuno godina, moja je mama naučila i ovaj trik u Školi za Primjenjenu Umjetnost koju je pohađala i još ga danas rado i često koristi. Odlučila sam vas razveseliti i malim tutorialom kako biste vidjeli sve korake ovog izuzetno jednostavnog trika koji će vam pomoći da prenesete bilo koji natpis na svoje radove. Ja sam radila na papiru radi lakše prezentacije, ali možete raditi na bilo kojoj podlozi. Štos je u grafitnoj olovci i prozirnom papiru za precrtavanje. Ja sam koristila dio iz jednog časopisa, no možete u Wordu isprintati bilo koji tekst i prenjeti ga na identičan način. Idemo?

Autor: Nona (Edi Jukić)
                  Izvedba: Hobbychic (Tea Jurković)
                          Fotografije: Mamino zlato (Nika Recek)
 
-2
 
Potreban materijal: tekst iz časopisa, grafitna olovka (obična ili tehnička), gumica, paus papir
 
0
 
Postavite paus papir na željeni dio teksta i precizno ga precrtajte (ja baš nisam bila precizna jer dragi je iz kuhinje vikao kako je ručak serviran :)
 
1
 
napredujem s precrtavanjem, još malo i gotovo
 
2
 
ovako izgleda precrtani motiv na paus papiru
   3
 
Okrenite paus papir na kontra stranu i lagano ga posjenčajte olovkom, ne prejako jer ćete sakriti slovca, nježno ali posvuda preko motiva
    DSCF1239
 
Opet okrenite paus na pravu stranu i postavite ga na željenu podlogu (ja sam koristila običan papir) pa krenite iscrtavati
 4
 
Evo ga – s lijeve strane paus a s desne iscrtani motiv na papiru. Još da sam bila malo preciznija, bilo bi idealno! Fora je u tome što ste posjenčali “leđa” paus papira a pritisak olovke s predne strane prenosti taj grafit na podlogu i ostavlja trag.
 
5
Ovaj trik ima puno prednosti ali jedna od većih je definitivno i činjenica da kasnije direktno na podlozi možete i gumicom obrisati sve nepravilnosti ukoliko je potrebno.
 
Ovo je idealno ukoliko želite pisati imena, slova i poruke na kutijicama ili bilo kojem drugom drvenom predmetu. Kada je iscrtavanje gotovo, ispunite slova akrilnom bojojm i kistićem ili nekim cool flomasterom. Svugdje gdje možete pisati olovkom, možete koristiti i ovu tehniku.
Do idućeg tutorial pozdravlja vas veseli trio!

Link up:
 
image

 
back to top