Oslikani ormar(ić) za lutke!

Nedavno je moja Lina dobila na poklon jedan zgodan drveni ormarić za lutke. Odmah je dojurila k meni i rekla: “Mama, mama, pa ovo je pravo drvo i nema ništ na njemu, ni sličke ni boje! Hoćeš ti to meni namuljati?”

I što će mama nego “namuljati” nešto :) Mislila sam da bi vam se svidio i tutić za izradu pa sam fotkala i korake, nadam se da će vam se svidjeti.

Dakle, kad sam rekla “korake”, naravno da sam propustila onaj glavni: stanje prije! No, skužit ćete odmah – radilo se o običnoj blijedunjavoj jelovini koja je po nosu prvo dobila bijelim akrilom uzduž i poprijeko, dakle ovo je ta prva fotka (odnosno, druga)

1

Nakon toga slijedilo je pikiranje pik trakom, jer što je romantičan ormar bez prugica?

2

Skinula sam svaku drugu traku i obojila nježno tirkizno-plavičastom nijansom (kasnije se ta boja provlači i po vanjskim rubovima ormara

3

Iz tvrđeg papira izrezala sam elipsu i iscrtala je olovkom ( po jedna bočna sa svake strane ormara i po jedna na svaka vrata s prednje strane)

4

Bilo je manjih problema obzirom da mi je smetala kuglica od ručkice koja je čavlićem zakucana pa je nisam mogla odšarafiti ali i tome sam doskočila: elipsu sam škarama zarezala i gurnula pod ručkicu. Tako mi je ručkica sjela u elipsu besprijekorno.

5

Iscrtanu elipsu sam obojila IVORY akrilnom bojom – jako mi se dopada taj kontrast bijele i ivory-a a vama? Isto sam napravila i na bokovima ormara s pripremljenim elipsama

6

Nakon sušenja, u elipsu sam stavila motiv sa salvetice a rub elipse istočkala snijegom u tubi – slatki mali biseri :)

7

Detalj s prednjice ormara – elipse su dakle obojane, unutar njih je decoupage tehnikom stavljen motiv sa salvete, rubić elipse je istočkan snijegom, dodani su i mali okomiti elementići a dio salvetice koji je prelazio elipsu nisam zatvarala sa točkicama. Kako bi moja mama rekla – neka diše :)

10 8

Detalj ručkice nakon bojanja srebrnim akrilom u “2 ruke”, detalj lajsnice ormara nakon patiniranja bitumenom

9

Detalj točkica – snijeg u tubi je divan, ima malu rupicu pa možete raditi zaista jako precizne detalje, a nakon sušenja ostaje lagano matiran, jako mi se dopada taj efekt

14

eto me svijete – spreman za slatke haljinice Lininih lutkica!

 12

Bilo bi “greota” ne iskoristiti slatke male buketiće sa salvete pa sam ih stavila i na unutrašnjost vratiju. P.s. akrilnom bojom i tankim kistićem povukla sam i liniju po desnom i lijevom rubu plavih prugica na vratima.

 

13

pa malo poziranja s boka….

 

Ovaj post linkam na slijedeće party-je:

image image image

image

image

 
back to top