Torba s volanima – tut!

Eh, da mi je to što nije. A što mi nije? Nije mi vremena, niti crvenoga konca, nije mi lampice na šivaćoj mašini da radim po noći, niti mi je dovoljno sna da ga otrgnem za tu radnu noć…… Eh, da mi je to što nije…… da mi je šarenih krpica i malo bijelog platna, da mi je mira i tišine da je uspijem napraviti….. ali nije mi ništa od toga :) pa mogu zajedno s vama sliniti nad FANTASTIČNIM tutorialom za izradu ovih predivnih “tote bag” torbi, uber romantičnih i volančastih i najslađih i liličastih…. Sigurna sam da će se barem netko od vas odvažiti i pronaći vremena pa prionuti na posao! Jednako sam loša u klepanju pjesmica kao i u odlučnosti da se napokon primim u koštac s mojom dragom Bagat kofericom ali, nikad se ne zna. Možda iznenadim samu sebe.

Kompletan korak po korak tutorial možete pronaći ovdje Ruffle-Embellished-Canvas-Totes

 

image

micika preslatka, ma neću spavati za vikend ali ću te napraviti!!! jel’ to prijetnja ili obećanje? oboje!

 
back to top