Kućica za ptice – tutorial!

Danas sam nakon radionice imala malo vremena pa sam napravila i mali tutorial o uređenju kućice za ptičice koja nam se nažalost malo oštetila tijekom transporta pri posljednjem uvozu drvenih artikala. Kako ne bi završila u smeću, odlučila sam je “spasiti” i iskoristiti za mali tutorial koji vam danas donosim:

123

Krov kućice obojan je tamno smeđim akrilom a tijelo jednom divnom nijansom svijetlo sive akrilne boje. Ovaj češer na slici bukvalno je dobio po nosu jer sam ga cijeloga morala očerupati kako bih dobila male crijepove za krov.  

7 5

Umočila sam kist u vodu i dodala malo crnog akrila pa iz udaljenosti pošpricala cijelu kućicu kako bih dobila ove slatke točkice. Crijep je dakle napravljen od ljuskica češera a krenula sam polako stavljati i mahovinu….. ljepila sam je vrućim silikonom isto kao i crijepiće.

6

Fotka prije špricanja točkica a nakon stavljanja crijepa i mahovine

0601

Evo i detalja nakon stavljanja umjetnog snijega sa glitterom u tubi

  02

Nije loše ha? Zaista izgleda zimsko i idilično, samo mali vrabac nedostaje da sjedne na ovu prečkicu :)

 04

A što je prava zimska idila bez suhog glittera koji se posipao po mokrom snijegu…… Šašt, šašt, bljašt!!!!!! Želim vam ugodan i kreativan tjedan!

Umalo zaboravih, spomenula sam i radionicu na početku posta….. ovako izgledaju radovi nakon završetka, tema je bila DECOUPAGE PITTORICO i OSLIKAVANJE SILIKONOM……. jako sam zadovoljna svojim polaznicama, bravo cure!

 1 2 73 4 5 6

 
back to top