Makeover!

Ne! Zaboravite medije, paste, boje, glittere, kistove i ostali hobby pribor! Ovoga se puta radi o pravom makeoveru klasične spavaće sobe koju su jučer poharale Nika i Lina dok su bile kod none. Zapravo, radi se o noninoj ZABLUDI da se radi o “neredu” (sirota žena, misli da je ovo najgore :) Nakon njihovog zajedničkog večernjeg druženja, nona mi je na mail poslala ove fotkice i nazvala ih “mejkover – fonetski je u trendu”. I nisam uopće skužila što mi je željela reći time…… Dok mi danas na kavi nije pojasnila: dakle, makeover moje sobe nakon harača tvoje “zlatne” dječice :)

PRIJE

POSLIJE

POSLIJE

prije 3   prije 1 prije 2

Ipak sam na kraju balade bila zbunjena: Mama, pa ti ne znaš kaj je to nered!!!! Ovo je samo milijunti dio onoga što su u stanju napraviti od mog kreveta! Biti će prilike da i to pofotkam pa ćeš moći usporediti! Malo zgužvanih lancuna i jastučnica na glavi je samo predigra……. jesi li ikad vadila smoki iz jastučnice? Ili primjerice, pokušala skinuti tragove flomastera sa pidžame i šlapa? Podsjeti me da ti sutra opišem kako je to uzbudljivo :)

 
back to top