Kutijica na dar!

Imam jednu vječito nasmijanu i super raspoloženu polaznicu kreativnih radionica koja je vremenom postala i više od toga..... dijelimo zajedničku ljubav prema kreativnom izražavanju, sličnog smo smisla za humor /čitaj:crnog/ a obje obožavamo i Robbiea Williamsa. Malo je reć' obožavamo kaj ne Mirjana ? Uglavnom, za vrijeme svog godišnjeg Mirjana je napravila jednu sasvim posebnu kutijicu u kompletu s prstenom i naušnicama samo za mene. Pogađate, boja je ljubičasta, šljokice i štras su na svom mjestu a u kutijici je na rižinom papiru isprintala......Robeka :) Pa hvala ti tisuću puta, oduševio me tvoj poklon. A po boji i detaljima vidi se da je rađen baš za mene što ga čini još posebnijim. Dugo sam razmišljala kako da pofotkam njen poklon i odlučila se napraviti slike kutijice i prstena u mom prirodnom okruženju..... a gdje drugdje nego na tipkovnici laptopa :) Let me entertain you.......





P.s. tek sad na uvećanim kadrovima vidim kako su mi tipkice na kompu zmazane......eto ti ga na kad mi je teško detaljno skinuti bitumen i ostale patine s prstiju prije nego što krenem pisati...... s radionice direkt na pisanje, stoga su ove fleke autentične :)))


 
back to top