Kako napraviti luster?

Postoje dvije stvari iz ranog djetinjstva kojih se sjećam dan danas – kaleidoskopa i svijetlećeg globusa. Ovaj prvi mi je bio draga igračka prije uspavljivanja, sjećam se da sam ga stalno gledala, okretala, vrtila i bio mi je jako zabavan. Pa iako se tada globusom nisam još znala služiti, fasciniralo me kako lijepo svijetli kad se uključi u struju i služio je kao svjetiljka pored kreveta :) Niti kaleidoskopa niti globusa se nisam dugo sjetila dok danas nisam pronašla ideju o izradi lustera upravo uz pomoć polutke plastičnog globusa. Mislim da je to odlična fora, pogledajte kako se savršeno uklopio u ovaj interijer koji je i inače skroz po mom guštu… Pa iako se u ovom postu radi upravo u izradi ovakve štosne stropne svjetiljke, svakako obratite pažnju i na ove zgodne košarice koje vise na zidu.

image

Foto via http://www.apartmenttherapy.com

Ovakvi veliki globusi nalaze se na stalku, dakle, kad uzmete jednu polovicu na njenog dnu (ili vrhu, zavisi koji pol ste odabrali :) već ćete imati rupu od stalka. Sve ostalo je vrlo jednostavno! Žica za struju i metalna ili plastična kapica koja dolazi na vrh globusa – sve to možete za male novce kupiti pojedinačno u trgovinama tipa Bauhaus.

Ukoliko vam se ne sviđa globus, ništa vas ne spriječava da ovu polutku obojate i na njoj napravite neki svoj motiv decoupage ili stencil tehnikom….ma neću ni krenuti nabrajati, sigurna sam da će se vaša vlastita kreativnost u trenu probuditi i da ćete smisliti idealnu varijantu za primjenu ove zgodne ideje.

I ne zaboravite, jednom kad rastavite globus, dobile ste dvije identične polutke s rupom  - dakle, 2 lustera :)

 
back to top