Moje “nove” sandalice!

Prije nekoliko dana sam s vama podijelila odličan tutorial o makeoveru lanjskih sandalica koji vam se jako svidio. Kako u svom ormaru s cipelicama imam i jedne japanke-sandale koje su vrlo jednostavne i kao stvorene za makeover, odlučila sam se i sama okušati i prateći upute napraviti svoju varijantu.  Umjesto organze i šifona možete iskoristiti ibilo koje platno ili neki drugi materijal, u svakom ćete slučaju dobiti ovaj flafasti efekt. Svakako pokušajte!

Makeover - Tea

Zanimljivo je da sam ideju imala u glavi već nekoliko dana, a vremena za izvedbu ovog mini projekta niti za lijek! Zato sam sinoć oko pola noći krenula i bila ugodno iznenađena kada sam vidjela da je cijeli posao bio gotov za 35 minuta – najbrži “shoe makeover” ikada!

Makeover - Tea2

Već razmišljam kako ću ovih dana dobro pretresti kompletnu kolekciju sandalica i cipelica i vidjeti što se još tu da napraviti – nema smisla da ih nosim onakvima kakve jesu, mali touch je dobrodošao – posebice na onim modelima koje nosim već dvije sezone i pomalo su mi dosadile.

Makeover - Tea3

U sredinu sam stavila i po jedan medaljon a po šifonu od kojeg sam radila zgužvane latice zalijepila i nekoliko lila kamenčića koji se fenomenalno presijavaju na suncu. Vrana u duši, što ćete!

Makeover - Tea4

Imate li i vi iskustva sa sličnim preobražajima? Voljela bih da mi pošaljete linkove i slikice vlastitih varijacija na temu, sigurna sam da bi ih mnogi čitatelji rado pregledali!

 
back to top