Ljubomora!

Ispred mene drveni tanjur. U glavi romantična cvjetna kompozicija..... U dječjoj sobi plač i vriska: "Mama, Nika je danas dobila 2 sladoleda a ja samo 1". I što ćemo sada pitam ja Linu? "Ništa, durit ću se i postat ću zelena od ljubomore i sad idem tako ljuta spavati i pusti me da se odljutim". Ok dušo....... pogled je ponovo pao na drveni tanjur.....a tada i na njeno smiješno ličeko koje je u tih 5 minuta zaspalo ko' top. I tako je nastao zeleni mali ljubomorko. Cvijeće će morati pričekati :)

Svi koji poznaju Linu osobno znaju da ova natapirana i hiper napuhana frizurica nije slučajna – ima jako tanku ali izuzetno gustu kosicu i tijekom dana joj se sva napuhne kao balon pa navečer zaista izgleda otprilike ovako :) Jutros sam im objema pokazala ovu slikicu i slatko su se nasmijale, sad Nika čeka svoju varijantu, i sama sam znatiželjna kako će to ispasti! Klinci se brzo naljute ali još brže i odljute što je fenomenalna karakteristika i sva sreća da je tako – blago onima koji se ne znaju duriti i ljutiti, barem ne predugo. Ja spadam u tu kategoriju…..u času planem ali već u drugom zaboravljam. Kakvi ste vi po tom pitanju? Opraštate li i zaboravljate li brzo ili vas ljutnja “drži”?

Napomena za moje OSP polaznice: Kosica je rađena sa slijedećim kistovima:

Marljivo pripremam neke video tutoriale vezane uz OSP i svakako ću vam i ove trikove s kistovima pokazati, pratite nove postove, iznenađenja slijede :) Ugodan i kreativan vikend želim svima!

 
back to top