Užurbani vikend u vrelom Zagrebu!

Jutros sam marljivo pripremala najave za totalno nove i fenomenalne jesenske radionice i nakon toga skoknula na kavicu kod svoje Natalije….. njen pogled ispod obrva i samozatajni smiješak nagovorio me da za vrijeme kavice “usput” sredim i njen roštilj……baš je htjela jedan od cigli, pa rekoh….. a što da ne? Nešto ranije (čitaj:noćas) mučila me nesanica, vjerovatno radi nesnosnih vrućina koje trenutno harače metropolom pa sam se ustala iz kreveta i što drugo….. krenula slikati naravno :) Zgrabila sam prvu maminu keramičku zdjelu koja mi se našla pod rukom, maštala o jugu, maslinama, moru i vinu i tako je nastalo ovo….

A zidanje i “ciglanje”? Pa to izgleda nekako ovako…

Umalo da zaboravim…….. prije par dana sam od svoje Natalije na poklon dobila prekrasan ljubičasti kofer za kistove i boje…… i naravno da sam mu smjesta morala dati svoj pečat pa sam se prihvatila oslikavanja što na ovoj hrapavoj podlozi nije bio nimalo lak posao. Iste takve u lila, bijeloj i plavoj boji možete nabaviti u NB H&A u Zagrebu (Kustošijanska 1) a već za nekoliko dana će koferići biti dostupni i na internet trgovini!

A sada zaista idem ugasiti sve aparate oko sebe, uzeti klinke svaku za jednu ruku i idemo se baciti u neku šetnju po hladu ….. Jeste li i vi kreativni po ovom “nevremenu”?

 
back to top