Zelena faza!

I tako…… medvjedići su sinoć padali po ledu Doma sportova u Zagrebu……voljeni je skakao po sobi od sreće što su Medvjedi zabili gol a ja ga u kuhinji “varala” sa kistom i bojama….. Zatvorila sam oči i vidjela ovaj izuzetno jednostavan buketić…… zašto zeleno? Ljubičasta boja je rekla da će me tužiti za mobbing ukoliko je ne prestanem istiskivati iz tubice……ona najčešće dobije po nosu kad odlučim slikati….. pa pod prijetnjom kaznene prijave, morala sam odustati i posegnuti za nekom drugom :)

Često me pitaju koliko talenta a koliko vježbe treba da se svlada OSP tehnika pa ću ponoviti ono što sam sinoć otipkala jednoj poznanici na fejsiću:

…treba ti tvrdoglavost magarca, živci kornjače koja kreće u šetnju oko Jarunskog jezera, strpljenje gusjenice koja čeka da se pretvori u leptira a talenta onoliko koliko žabi treba da zgrabi muhu u letu - čitaj: minimalno…

 
back to top