Crackle lak–foto recenzija!

U našoj novoj liniji proizvoda NB HOBBY LINE nalazi se i odličan CRACKLE MEDIJ /LAK/ koji se koristi mrvicu drugačije nego svi ostali na koje ste navikli. Naime, uvriježeno je pravilo da se lak stavlja u jednom smjeru pa nakon sušenja akrilna boja u istom smjeru. U slučaju NB HOBBY LINE CRACKLE MEDIJA situacija je slijedeća:

PRIMJER:

1. crackle medij (s lijeva na desno)

2. boja (odozgo prema dolje)

Sve to je potkrijepljeno i uputstvom na hrvatskom jeziku na poleđini ambalaže gdje piše da se boja nanosi u suprotnom smjeru od smjera nanošenja laka. Bez obzira na to, potrudila sam se napraviti i nekoliko proba i zabilježiti ih fotoaparatom, vjerujem kako će vam ovaj test koji slijedi biti koristan. Ne samo da sam napravila “pravi” način već sam pokušala i na još njih nekoliko a sve to koristeći različite brandove akrilnih boja. Sigurna sam da ćete ovako lakše vidjeti koji efekt vam je draži a koji vam se nikako ne dopada. Napominjem još jednom (ali sigurna sam da to već znate) kako je akrilne boje guste pigmentacije (to su najčešće one u tubama) prije korištenja sa crackle-ima potrebno razrijediti s vodom jer su jednostavno preguste za raspucavanje. Pogledajte moju foto priču o NB HOBBY CRACKLE LAKU:

 



Eto, nadam se da će vam ovaj foto prikaz uvelike pomoći!

UPUTSTVO: Podlogu obojati tamnijom akrilnom bojom. Nanijeti Crackle medij kistom u jednom smjeru. Nakon sušenja, nanositi svjetliju akrilnu boju u suprotnom smjeru od smjera u kojem ste nanijeli Crackle medij. Tijekom sušenja pojavit će se pukotine.

Pakiranje: 120 ml – 37,50kn / 50 ml – 21,50kn

www.nb-net.hr

 
back to top