Skijanje, hokej, nogomet….

Svaki od sportova može se povezati sa slikama koje su nastale upravo tim redoslijedom…….naime nema mi veće uživancije nego čuti mog Nevena kako se od ranog popodneva “brusi” na večernju tekmu! To znači da ćemo se družiti - ja s kistovima a on s daljinskim……. na 2 metra smo jedno od drugoga, u pauzma za reklame ili tijekom poluvremena popijemo čašu vina, malo proćakulamo i vratimo se svaki svome “društvu”…….etui s kistovima (jedan od njih nekoliko) stoji na stoliću pored daljinskog…. i oni su u velikoj ljubavi, vrlo su često u isto vrijeme u rukama svojih gospodara. Hvala ti HTV2, hvala ti Sport Klub, hvala ti o hvala ti Sky Sport!

…prvo su 22 frajera jurila za loptom i nastalo je ovo…..

…onda je Medveščak opasno žario i palio svojim hokejaškim palicama…..odlična uvertira za moje omiljene OSP ruže…

…i na koncu je njih cca 50-ak skijalo sve u 16 :) pa sam se primila ogledala….

Nemojte špotati svoje voljene kada se zabulje u telku i zanijeme od sreće dok gledaju neku utakmicu….. dajte im pusu i primite se svog hobija! Tako nitko neće imati grižnju savjesti – svatko radi ono što ga opušta i voli. Još ako imate sreće da vam klinci idu spavati u 21h kao moje princeze……ispada da su sportske večeri zaista zgoditak na lotu!

 
back to top