Stara/Nova majica!

U posljednjih par tjedana imam manje vremena za bloganje jer me muče neke lijepe ali i neke manje lijepe stvari......kako je moja čaša uvijek polupuna i nikada poluprazna, uz određenu dozu liličastnosti i hiper pozitive vjerujem kako će se sve riješiti na najbolji mogući način a do tada ne predajem se nikako i nikada i obećavam biti redovnija na HC-u kako sam vas i navikla u posljednje 4 godinice :)

Dakle.....svi ih imamo pun ormar i nemamo pojma zašto ih uopće čuvamo.......koga? MAJICE DUGIH RUKAVAAAAAA!

Hajde, pogledajte......sigurno ćete izvući barem njih nekoliko zar ne? All right.......riskirajte jednu od njih i pokušajte je osvježiti na slijedeći način - majica je spremna?



Sada pokušajte pronaći jednu lijepu heklanu kragnicu.......možete je skinuti i sa neke stare bakine bluzice :)





Pribadačama je pričvrstite na ovratnik majice kako biste je savršeno namjestili i pripremili za šivanje.

 
Bacite je "pod mašinu" i brzinski preštepajte a po želji dodajte i gumbiće! Ja osobno nisam za varijantu ovih velikih gumbiju, mislim da je kragnica dovoljna, no ovaj post služi samo za ideju......na tu preslatku heklanu kragnicu možete ušiti i neke perlice.....po želji skratiti i rukave na majici pa staviti i komad heklane čipke na pasice rukava......uglavnom, ideja je bila poručiti vam da malo prekopate po ormarima i pogledati što bi se sve moglo napraviti od postojećih komada prije nego li  krenete u shopping po neke nove. Kako mi kreativci stalno nešto recikliramo, zašto slijedeći DIY makeover projekt ne bi bio upravo na ovu ili sličnu temu? Happy sewing girls! Tutorial via sewcando

 
back to top