Tata kupi mi auto!

Niti je auto u pitanju niti moju želju može ispuniti tata Tihomir :) Ali sanjati i željeti smijemo, ma koliko to bili samo pusti snovi. Svaki strouker barem jednom u životu poželi da cijela linija kistova nosi njegovo ime....... pa kad već neće brdo Muhamedu onda će Muhamed brdu...... Jednom......kad narastem...

Puno radim u posljednje vrijeme..... nekoliko paralelnih projekata uz mnoštvo noviteta koji nam pristižu u nb h&a nakon Frankfurta......malo sam zapostavila kistove i boje, no čvrsto sam odlučila kako će taj period naprasno stati i pripremila sam nekoliko podloga koje će mi pasti u ruke u danima koji slijede. Jako se veselim, kreativni raspored za ožujak je pri kraju što će mi nadam se ostaviti mrvicu više vremena za slikanje.....ili barem nadam se da je tako! Jeste li i vi vrijedni i kreativni? Je li vas ova zima uspavala ili ste puni energije? Javite se malo da vas čujem kreativne moje glavice :)

 
back to top