Nove (stare) cipelice!

Prije 2 godine na Hreliću sam za nevjerovatnih 20 kuna kupila ove Morandijeve super jednostavne i ravne sandalice. I naravno da sam u glavi imala plan kako ću ih urediti za njihovo premijerno šetanje gradom 2012. godine.

1

Pa iako su bile jako jeftine (nikad nošene prije) i kvalitetom mi nisu ulijevale neku veliku nadu u izdržljivost više od jednog ljeta, pokazale su se nevjerovatno čvrste i neuništive.

2 copy

Kada sam ih prije par dana izvadila iz ormara i pomno pregledala, zaključila sam kako je na njima aposlutno sve kako treba osim………….pa, osim ukrasa kojeg sam napravila za lanjsku sezonu. Bio je u prilično dobrom stanju, no zaključila sam kako će ovo ljeto na red doći neka druga dekoracija pa sam se uhvatila posla i u 15 minuta ih mejkoverirala po drugi put. Teško je vjerovati kako će bezbolno preživjeti cijelo ovo ljeto pa se ne zanosim mišlju kako ću ih uređivati i iduće godine, no……..kako sada stvari stoje ne bi me to jako iznenadilo! Stop recesiji – otvorite ormariće s obućom i pronađite savršen par za makeover!

3

P.s. Nisam koristila niti milimetar konca, sve je napravljeno vrućim pištoljem. Ovaj šareni svileni materijal ostatak je od jedne davno zaboravljene košulje koju već godina čuvam (sada mi je jasno i zašto) a u ovom metalnom elementu za broš nalazi se bakrena nijansa embossing praha koji je nakon zagrijavanja postao prekrasan emajl. Izrezala sam traku (š12 x v22) i preklopila je na pola po visini pa zalijepila pištoljem. Onda sam krenula raditi jednu po jednu faldu koju sam kako sam je radila tako lijepila za podlogu. Na kraju je istim sistemom zalijepljen embosirani privjesak. Čas posla!

DSC06384

DSC06387

 
back to top