Kako napraviti svijeću?

I nije neka tajna da sam totalni antitalent za kolače i sve vezano uz brašno, šećer i jaja………jednostavno mi ne idu te precizne mjere, svaki puta sam krenula s mišlju kako ću se strogo držati recepta, ali onda mi crvić proradi pa dodam još malo ovoga, pa malo onoga…..i u konačnici uvijek netko trči u slastičarnu po kremšnite a moji dragi smetlari imaju ujutro jednu vrećicu za smeće viška :) I tako….pregledavajući kuhinjske ormare vidjela sam nekoliko zgodnih limenih kalupića pa kako ih nikada neću koristiti za keksiće ili nešto slično tome, sjetila sam se ove odlične ideje…….da se vrući vosak može ulijevati apsolutno u sve, pa zašto ne bi i u takve kalupe?

DIY Beeswax Candles

DIY Beeswax Candles

Tutorial & foto via .thesweetestoccasion

 

Rastopite stare svijeće u staroj posudi za kuhanje, umetnite novi fitilj kako je prikazano na prvoj slici i nakon što se vosak ohladio, skratite ga na željenu duljinu. Pa koliko to može biti teško ha? Puno lakše nego što je meni treba da ispečem barem “pristojan” ako već ne dobar biskvit ;)

 
back to top