Oslikana torba!

Već duže vrijeme prilično intenzivno vježbam slikati na jedan potpuno drugačiji način – kistovima od tvrde svinjske dlake na tekstilu. To i ne bi bio neki poseban izazov da već godinama ne slikam sa sintetičkim (izuzetno mekanim) kistovima koji su dijametralno suprotni ovim prvima! Akril pomiješan sa textil medijem (medij koji dozvoljava pranje do 40 stupnjeva) i poprilično drugačiji potezi prilikom slikanja totalno su me smantali pa kao malo dijete uživam otkrivajući različite mogućnosti u svijetu oslikavanja tekstila. Upravo sam dovršila jednu platnenu torbu koja će se ubrzo naći i na rasporedu kreativnih radonica u nb h&a trgovini, vjerujem da će se dizajn svidjeti mojim polaznicama. Ovako izgledaju kistovi…..

DSC06485

Moram priznati kako mi se jako sviđa ovaj magličasti efekt koji kist ostavlja na žutici, za razliku od izuzetno jasnih i preciznih linija kada se akrilom slika na bilo kojoj tvrdoj i glatkoj površini. Još jedno lijepo iskustvo i nova inspiracija za duge ljetne noći koje predstoje………… Moram podhitno u nabavku jastučnica, nadstolnjaka i platnenih torbi….baš me zanima kuda će me ova nova avantura odvesti…

 
back to top