Stroukanje sve u 16!

Proteklih par dana me uhvatila manija stroukanja........iako vrlo često slikam i vježbam, ponekad prolete tjedni bez kista u ruci.....no u posljednje vrijeme me nešto drži i samo slikam i slikam i slikam....... :) Ovo su neki od mojih posljednjih radova, nadam se da vam se dopadaju!


Uhvatila sam se u koštac sa svojim dragim sandalicama koje su nakon 3 sezone još uvijek bile vrlo drage mom srcu ali njihov materijal je realno bio u dosta lošem stanju, Pa rekoh sam sebi......ajde probaj, što je najgore što se može desiti? Ionako ih ovakve više nećeš nositi.... i tako sam si napravila "nove/stare" sandalice.


Vedrana Grbeša (svakako je potražite na FB-u) radi fenomenalne i prelijepe torte! Zamolila sam je da napravi jednu bijelu kako bih se po prvi puta okušala u OSP-u sa bojama za kolače.......i eto, ovo je prvi pokušaj i nije baš bilo tako jednostavno kako sam mislila, dosta bi se ovdje još moglo i trebalo vježbati no....polako, možda je nagovorim na reprizu :)

I tako...uživam u radnom ljetu, svakakve stvari pripremam kako bih vas razveselila već u ranu jesen. Budite kreativni i opušteni, nadam se da su mnogi od vas na zasluženom godišnjem, ako je tako bacite jedan kupanac i za mene! Pusa.

 
back to top