Mali HC dar!


Ugodno sam se iznenadila kada sam vidjela koliko vas voli, prati, kupuje i uživa u Art&Decoration magazinu! Kako imam zaista dosta veliku zalihu, odlučila sam svoja 4 duplića pokloniti nekom od vas. To su prošlogodišnja, čak i starija izdanja, ali njihovi su interijeri i prilozi zaista bezvremenski stoga su uvijek aktualni. A što trebate učiniti da ih dobijete? Hm, ajmo ovako: Pošaljite mi mailom božićnu kuglicu koju ste sami napravili ove ili neke od prethodnih godina. Rok za prijavu je 22.12. a čim pristignu prve fotkice, stiže i anketa u kojoj možete glasati. Pobijednik odnosi 4 primjerka Art&Decorationa + 1 primjerak Maison&Travaux magazina! Jel pošteno? :):)

Kao da je znala, jučer mi je draga Branka poslala kuglice koje je napravila inspirirana francuskim člankom. Postavljam njene radove a ovaj će se post nadopunjavati radovima kako ih budete slali kako biste ih sve imali na jednom mjestu radi olakšanog pregleda i glasanja.



Branka Juriša, Zagreb




Željka Šepec, Zagreb



Valentina Petanjek



Marija Pupić



Stanislava Simon

 
back to top